Výzkumné poznatky ISEA rezonují v médiích i ve slovnících! Popularizační články o výsledcích našeho výzkumu jsou hojně citovány a sdíleny, a to jak v online, tak v tištěných médiích. Stává se již běžnou záležitostí, že ISEA jako první definuje a popularizuje nová témata týkající se společenských změn. To demonstruje náš vliv na formování veřejného mínění a chápání klíčových trendů. Jasným příkladem je i přezdívka „sněhové vločky“ pro generaci Z, která se stala běžným pojmem. Výklad tohoto termínu opírá slovník Wikipedia o popularizaci poznatků z našeho výzkumu, čímž ISEA potvrzuje svou pozici lídra v oblasti sociologie a analýzy generací. V článku o Generaci sněhových vloček je citována i předsedkyně ISEA, Simona Weidnerová. Zdůrazňuje tlak na excelenci a závislost na vnějším hodnocení, které jsou pro tuto generaci charakteristické.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Generace_sn%C4%9Bhov%C3%BDch_vlo%C4%8Dek